Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Παλιά κεντήματα σταυροβελονιά 3..!!

Αγαπημένες μου φίλες και φίλοι, καλή εβδομάδα σε όλους!! Η γιορτινή περίοδος τέλειωσε και ξεστολίσαμε... Η χαρούμενη ατμόσφαιρα των Χριστουγέννων κ της Πρωτοχρονιάς, έφυγε.... Δευτέρα σήμερα και όλοι επιστρέψαμε στα σχολεία, τις δουλειές, τα πανεπιστήμια και γενικά τις υποχρεώσεις....!!


Συγυρίζοντας τα ντουλάπια μου, ανακάλυψα ένα χαλί που είχα κεντήσει από το BURDA, ασπρόμαυρο σχέδιο με νούμερα.... μου είχαν βγει τα μάτια!! Περσικό κυνήγι λέει...
Το κατέβασα από το πατάρι και σκεφτόμουν τι να το κάνω. Ποτέ δεν το είχα χρησιμοποιήσει ως τώρα... Μετά από πολλή σκέψη γιατί δεν ταίριαζε πουθενά, το έστρωσα μπροστά από το τζάκι..

Έβαλα και διακοσμητικό ένα μπρούντζινο μακρινάρι που μου είχαν κάνει δώρο στο γάμο μου, αφού πρώτα το ζωγράφισα ακολουθώντας τα δικά του ανάγλυφα σχέδια και να το αποτέλεσμα....

Ξανά το χαλί....


Η Bella ήρθε και στρογγυλοκάθησε.... χαχαχα
Θυμόσαστε τα μπλε τριαντάφυλλα;;
Ξεράθηκαν και λυπήθηκα να τα πετάξω, έτσι τα έβαλα μέσα σ'ένα γυάλινο βάζο...
Καλή εβδομάδα σε όλους κ όλες!! Σας φιλώ.....!!!

65 σχόλια:

  1. Δεν το πιστεύω Εφάκι μου, το έκανες αυτό!!!!
    Νομίζω έχω ακόμα το Burda αυτό. Καλά έκανες και το στόλισες. Πολύ το χάρηκα!
    Ξέρεις, έχω κεντήσει τόσα πολλά, γιατί λάτρευα και λατρεύω το εργόχειρο γενικά. Πάντα έχω κάτι στο χέρι.
    Γενικά οι φωτογραφίες σου και η διακόσμηση σου, είναι υπέροχη!
    Συγχαρητήρια!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Έφη. Καταπληκτικό το κέντημά σου και άξιζε να αναδειχτεί. Πολύς κόπος χρειάστηκε για να γίνει. Γιατί το έκρυβες;
    Τα εργόχειρα είναι ανακτίμητα κομμάτια υπομονής και καλαισθησίας.
    Πολλά συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πωπωπω!!!!!!!!!!!!τι λες τώρα;;;;;;;;;;είναι ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! πολλά φιλάκια στην μπέλλα!!!!και σε εσένα!!είσαι ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφη μου τέλειο το χαλάκι! Κρίμα που ήταν τόσο καιρό στο πατάρι και έχει τέτοια δουλειά! Θα το βλέπεις και θα το χαίρεσαι. Και το δοχείο έχει υπέροχα και πολύ ταιριαστα χρώματα. Γειά στα χέρια σου! Καλο απογευματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mε το τίποτα φτιάχνεις διακόσμηση! Αδικο είχε η Bella που βρήκε την θεσούλα της?
    Μόνο πες της να μη το βρέξει...χαχαχχαχααχα!
    Τι μου θύμησες τώρα με το BURDA! Η μάνα μου και η γιαγιά μου όλο με ένα τεύχος μπούρδα (έτσι της τόλεγα για να την εκνευρίζω..χαχα) στο χέρι ήσαν!
    Ατελείωτα σεμέν και κεντίδια έχω και απο τις δυο τους που δεν τα βάζω ποτέ αλλά και ούτε τα πετάω ποτέ!
    Τα φυλλάω να τα δωρίσω στις νύφες....χαχαχαχαχα!
    Εγώ ούτε που να τα βλέπω μπροστά μου βελονάκια και βελόνες! Ανεπρόκοπη τελείως!
    Στην περίπτωσή μου έσπασε η αλυσίδα και το μήλο δεν έπεσε κάτω απο την μηλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλέ βρε παιδιά και αυτό το αριστούργημα το πατάτε ???? απίστευτο , απίθανο και η σύνθεση με τα μπλε υπέροχη , σιγά και να μην σε ξέχαασα Εφούλα μου να βρεθούμε την βδομαδα που έρχεται??? φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εφάκι μου τέλειο το χαλάκι σου...Τώρα ανακάλυψα μια τεχνική για χαλάκια, αλλά καμία σχέση με το δικό σου ....αυτό είναι κόσμημα και αφού έβαλες τόση δουλειά πολύ καλά έκανες και το έστρωσες και να μην το σηκώσεις ...Είναι απίθανο μπράβο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έφη...καλέ τι χρυσοχέρα είσαι; Είναι υπέροχο...τα δε χρώματα καταπληκτικά!!! Συγχαρητήρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έφη μουυυ!!!!! Καλή χρονιά αγαπημένη Έφη!! Με υγεία και πολλές μα πολλές χαρούμενες στιγμές και ανεξάντλητη δημιουργικότητα!!!
    Χάθηκα αλλά εκτός ότι καταπιάνομαι συνέχεια με τα μπελαλίδικα κοσμήματα που φτιάχνω(τί να κάνω; μου αρέσουν τα δύσκολα ) χάλασε και ο υπολογιστής μου και δέν πρόλαβα να γράψω και να ευχηθώ σε όλους όσους ήθελα!!! Έγινε και αυτό το σκηνικό με το blog σου και σε είχα χάσει για λίγο αλλά...τώρα που σε βρήκα δέν θα χαθούμε ξανά εκτός άν γίνει κάνα τρελό του blogger πάλι!! ;ο)
    Το χαλάκι σου είναι υπέροχο, φανταστικό!!!!!! Έργο τέχνης!!!! Γειά στα χέρια σου Έφη!!! Πολύ όμορφη δουλειά!!! Ταλεντάρα είσαι!!! Πολύ μου αρέσει επίσης που μεταμορφώνεις διάφορα αντικείμενα και διακοσμητικά με την ζωγραφική σου!!!! Και τα μπλέ τριαντάφυλλα στο βάζο φαίνονται πολύ ωραία!!!! Είσαι πολύ δημιουργική!!!! Να είσαι καλά!! Καλό βράδυ να έχεις!!!!
    Φιλάκιααααα!!!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έφη μου....καλή χρονιά πρώτα απ΄όλα. Τι υπέροχα χρώματα που έχει το χαλί..πολύ μου άρεσε και βέβαια τι να πω για τα μπλε τριαντάφυλλα..είναι υπέροχα και εκεί που τα έβαλες τέλεια...μπράβο σου..Φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έφη καλώς σε βρήκα!Συμφωνώ κι εγώ πως το χαλάκι δεν έπρεπε να κρύβεται.Βρήκε τη καταλληλη θέση και η Μπέλα το ίδιο έκανε,να΄σαι σίγουρη πόσο το εκτίμησε!χαχαχα!Εκτιμώ πολύ τη χειροποίητη δουλειά γιατί κι εγώ στρώνω κομμάτια που μου έδωσαν η μητέρα κ η γιαγιά μου απο τα χεράκια τους.Η Burda τελικά δεν έλειπε απο κανένα σπίτι.Εγώ ξεκίνησα να μάθω αλλά τα παράτησα κι έτσι ξέχασα το κέντημα..Αυτό είναι και περίπλοκο σχέδιο...Μπράβο και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Hello, Effie's Sweet Home Designs.

      Even more severe in winter, but.
      Your work is embraced in your gentleness.

      Thank you for the warmth of your heart.

      The prayer for all peace.   
    Have a good weekend. From Japan ruma ❃

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πολύ όμορφο!!!! Περσικό κυνήγι έ;; Γι'αυτό τα πολλά άλογα!!!! Κι εμένα μου άρεζαν πάντα τα σχέδια του Μπούρντα.
    Τα μπλε τριαντάφυλλα είναι ονειρεμένα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραίο το χαλάκιι.^^ Και απ' ότι βλέπω η Μπέλλα την εκτίμησε δεόντως την αλλαγή!!

    Τα τριαντάφυλλα είναι wow ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. OI !!! tudo bem ? quanto tempo !!!
    Muita coisa bonita por aqui, Parabéns !!!! obrigada pela visita !!! beijos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή σου μέρα. Πέρασε κι από το blog μου, σε περιμένουν βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εφη μου, πέρασα απλά να σου πω Καλό μήνα και ότι κι εσύ είσαι no-reply στο προφίλ σου! Και γι αυτό δεν μπορώ να σου απαντώ στα σχόλιά σου. Αν θές το φτιάχνεις και θα δεις ποοοοοόση παραπάνω επικοινωνία θα έχεις με όλους!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εφη τα χρυσα χερακια σου εχουν κανει θαυματα
    σευχαριστω για το ενδιαφερον σου
    φιλια πολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το κέντημα σε άλλες αποχρώσεις το έχω κεντήσει προ.αμνημονεύτων χρόνων για ..κάνδρο.Πριν 4-5 χρόνια το έβγαλα και το έκανα ένα σεμέν για τη κόρη μου..Είσαι καλά γλυκιά μου ;λείπεις αρκετά..εύχομαι όλα καλά,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω στη γειτονιά!!!!
    Αυτό το χαλί έχει πολύ δουλειά,εγώ θα φοβόμουν να το βάλω κοντά στο τζάκι,ξανασκέψου το!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα...το χαλάκι σου πολύ όμορφο.Μου αρέσει πολύ το κέντημα και αυτό το σχεδιό σου το έχω κάνει σε λεπτό καμβά όταν ήμουν πολύ νέα!
    Θα τα ξαναπούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Bonjour Effie
    Très joli travail de patience !
    les ouvrages de Burda sont aussi de très vieux souvenirs pour moi ! :-)!
    Merci pour votre message sur mon blog ! Amicalement mary.kg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Mένω άφωνη!!
    Καταπληκτικές ιδέες!!!!
    Πολύ χάρηκα που @γνωριστήκαμε...
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χαιρομαι που σε ανακαλυψα!!!τι δουλεια πρεπει να ερριξες για το κεντημα!!!!!!!δεν το λυπασαι που το εβαλες κατω????εγω το λυπηθηκα παντως !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Eiffe es detalle es precioso y la alfombra es una maravilla, muchos besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. http://stekiapantouu.blogspot.com/2012/03/blog-post_09.html
    πες το και σε αλλες ειναι εκπτωσεις για υλικα για κοσμηματα και για ετοιμα σχεδια απο οπου και να εισαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Olá amiga
    Amei todos teus trabalhos!Que lindos!
    jà sou seguidora.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. στο σπιτάκι μου σε περιμένει ένα γλυκό βραβειάκι!!πολλά φιλάκια!!http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/04/rock-style-ok.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Te quedó una alfombra maravillosa, me encanta.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Hi Effie, Thanks for visiting me, and the nice comment, hope to see you again,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Έφη μου Καλό μήνα.όσο για τα υπόλοιπα δεν υπάρχουν λόγια.Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έφη, καλό μήνα! Τι όμοφο χαλί ειναι αυτό.....?! Φανταστικό!!! Καλά για την δουλεια .... τι να πω..... μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Gracias por tu visita ,me gusta tu blog,,,,saludos........marga.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Obrigada pelo carinho ...fiquei enkantada com seu blog
    bjsssssss

    coloca um tradutor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Hello my dear.Thank's for yor visits in my blog.Kisses for you..Lili.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Adoro suas imagens...coloca um tradutor.
    beijssssssssssssss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τέλειο το χαλάκι σου!!!!Όσο για τα τριαντάφυλλα με τρέλαναν..το μπλε είναι το αγαπημένο μου χρώμα..Απλά υπέροχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. λατρεψα το ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ χαλί και τα λουλούδια μην τα πεταααααασσσ!!τα θέλω εγώ!!πανέμορφα!!καλή εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Dearest Effie, I don't know if you remember me - you stopped by my blog almost a year ago for a porch visit via Etsy Cottage Style - Cottage Colors Party. I had some serious blog issues since and ended up having to close down my blog and start a brand new one. I just wanted to give you my new blog address http://elisabetpollock.blogspot.com in the hopes that you will visit again sometime! I just became your newest follower so I don't loose you again! (smile) I hope you are well and enjoying your summer and that you are surviving the storm so to speak going on in your country right now...my thoughts are with you...
    Hugs,
    Beth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Hello dear friend,
    how nice this corner of the house, I like the carpet and even your job!
    The blue roses are beautiful!
    a big kiss
    Sabry!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Hi again My dear friend,, I am your newest follower here..:))
    Have a very nice day and all best wishes...:))
    xoxo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Achei seu blog na blogosfera.
    E adoreii!

    Já estou te seguindo..
    Me visite tbm
    http://lidiepaulo.blogspot.com.br

    Beijocas
    Ótima 5ª feiraa \º/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. I love the rug....awesome color...everything is so colorful and pretty:)..sorry, I like to other people's photo esp they are from other country!!! and I have been to Russia(siberia,st.perter,moscow)..... and live in my friend's house!! The decor is also very color and they made me jam tea!!! So wanna go back:)

    Cheers:)

    EDGYMIX-TRAVEL FOR FASHION

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Well done my dear..you always come up with beautiful posts..thanks for sharing with us :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Welcome to Effie. I am pleased that you visited me. Thank you very much. I wish you lots of sun. If you can, please let the blog TRANSLATOR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Effie, thank you for visiting my blog. That certainly is a lovely rug, very pretty colors. Rugs always add so much to a room. Kisses....Lu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. κοριτσι μου ελειψες..να σαι καλα..καλο Φθινοπωρο..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μαγισσα της διακοσμησης εισαι Εφακι μου!!!Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Έφη μου όμορφη, πανέμορφο το χαλάκι!!Πως το έκανες με τόση δουλειά;;!!Τα τριαντάφυλλα καταπληκτικά, καλά έκανες και τα κράτησες!!φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Hello, Effie's Sweet Home Designs.

      Lovely your works, full of joy.

      Thank you World-wide LOVE, and your Support.

      The prayer for all peace.
      I wish You all the best.

    Have a good day. from Japan ruma ❀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ελα Αρχοντισα..ολα του Θεου να γινουν..να σαι καλα..φιλια στο Ζετακι..ομορφο σ.β..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Γαλαζια να ειναι και τα ονειρα σου... κι ας μοιαζουν κλεισμενα σε ανθοδοχείο!!! Θα ξεπεταγονται ένα.ένα, να σε κανουν να χαιρεσαι...
    Εγκαρδιες ευχές, με υγεία!

    Πάντα με αγάπη,
    Υιώτα
    αστοριανή, ΝΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Εφάκι μου, καλημέρα
    Τι όμορφο το χαλάκι, έχω κι εγώ αυτό το τεύχος, μόνο που το λυπήθηκα που θα το πατάτε:( Έχει πολύ δουλειά και είναι καταπληκτικό!
    Ωραίες και οι υπόλοιπες διακοσμήσεις σου!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Να με κι εγώ... καλώς σε βρίσκω και σε αυτό το χώρο! Το χαλάκι είναι υπέροχο, καλά έκανες και το έστρωσες πάλι. Μου άρεσε επίσης πολύ η ιδέα που είχες να τοποθετήσεις έτσι τα τριαντάφυλλα. Κι εγώ δε θα τα πετούσα, το χρώμα τους είναι απίστευτο... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Τι καλά που έκανες και έβαλες το χαλί , είδες που όλα αξιοποιούνται με όμορφο τρόπο Μου άρεσε και η επεξεργασία στο μακρυνάρι , αλλά και
    τα τριαντάφυλλα έξυπνη ιδέα.
    Καλώς σε βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη και εδώ υπάρχει λεκτική επαλήθευση!!!!!!!!! , όπως μου έγραψες και μένα

      Διαγραφή
  56. ciao carissima amica,
    complimenti per l'arredamento della tua casa è molto bello!
    un bacione,
    Titty.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχίες. Θα ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρά πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

    E-mail: ( simondurochefort@gmail.com )
    Viber ή Whatsapp: +33752366330

    ΑπάντησηΔιαγραφή